Zwroty i reklamacje

Zwroty  (odstąpienie od Umowy)

  1. Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych od objęcia Towaru w posiadanie odstąpić od Umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punkcie 4. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży może zostać złożone: pisemnie na adres: ul. Pszczyńska 12 B/21, 44-100 Gliwice lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@vinylhouse.pl.
  2. Złożenie Oświadczenia o odstąpieniu od umowy prowadzi do uznania Umowy Sprzedaży za niezawartą.
  3. Zwrot Towaru jest możliwy wyłącznie w sytuacji, gdy nie został on uszkodzony lub zniszczony.
  4. W terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest od zwrotu otrzymanych towarów. Zwrot następuje na koszt Klienta poprzez przesłanie Towaru za pośrednictwem przesyłki pocztowej na adres: ul. Pszczyńska 12 B/21, 44-100 Gliwice.
  5.  Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. Usługodawca nie zwraca kosztów zwrotu Towaru, o których mowa w punkcie 4.
  6. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym – Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Reklamacje (procedura reklamacji)

  1. W przypadku, gdy po otrzymaniu zamówionego Towaru Klient stwierdzi niezgodność Towaru z jego opisem widniejącym na zamówieniu (nierzetelny opis stanu płyty) ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta: pisemnie na adres: ul. Pszczyńska 12 B/21, 44-100 Gliwice lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@vinylhouse.pl.
  3. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Usługodawcy w powyższym terminie oznacza, że Usługodawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji (nierzetelny opis stanu płyty) wadliwy Towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe ze względu na wyczerpanie asortymentu Usługodawca zwróci Klientowi równowartość ceny Towaru lub zaoferuje mu inne wskazane przez siebie i dostępne w Sklepie Towary do wyboru.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji Klient zostanie poproszony o dostarczenie Towaru na koszt Usługodawcy na adres ul. Pszczyńska 12 B/21, 44-100 Gliwice.
  6. Usługodawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem, chyba że taka forma realizacji reklamacji zostanie ustalenia wcześniej między Usługodawcą a Klientem. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl